Cauta in blog

Omul si porcul

Un om merge cu porcul în târg să-l vândă.
- De vânzare porcu'?
- De vânzare.
- Da' ce porc bun ! Ce-i dați să mănânce?
- Păi...resturi...ce rămâne de la noi dăm la porc.
- În cazul ăsta, dați-mi voie să mă legitimez. Sunt de la Protecția Consumatorului. Cum puteți să-i dați porcului să mănânce resturi ? 3 sute de lei amendă!
A doua zi, iar vine omul cu porcul în târg.
- De vânzare porcu'?
- De vânzare...
- Frumos porc ! Ce-i dați să mănânce?
- Păi... pizza, cartofi prăjiți, cola... ce mâncăm noi îi dăm și lui.
- În acest caz, dați-mi voie să mă legitimez: sunt de la Protecția Copilului. Știți câți copii din lume mor de foame ? 5 sute de lei amendă!
A treia zi, iar vine omul nostru în târg cu porcul.
- De vânzare porcu'?
- De vânzare!
- Ce-i dați să mănânce ?
- Nu știu domnu'! Eu în fiecare dimineață îi pun zece lei în troacă și el își cumpără ce vrea!!



comentarii

ABONARE PRIN EMAIL

Delivered by FeedBurner