Cauta in blog

Trei vanatori, la o cafea isi lauda cainii

Trei vanatori, la o cafea isi lauda cainii.
Primul:
– Eram la vanatoare. Si cand sa impusc mi-am dat seama ca mi-am uitat tolba cu cartuse acasa. I-am dat cainelui meu sa miroasa teava pustii si in jumatate de ora mi-a venit cu tolba cu cartuse…
Al doilea:
– Eu tot asa, eram la vanatoare de rate. Cand sa scot pusca mi-am dat seama ca am uitat patul pustii acasa. I-am dat cainelui sa miroase tragaciul si apoi mi-am venit cu patul pustii…
Al treilea:
– Eu de intamplarile de la vanatoare cu cainele meu nici nu va mai povestesc. Dar eram odata la plaja cu nevasta-mea si cand sa ne intindem la soare ne dam seama ca nevasta-mea si-a uita chilotii acasa. Il pun pe caine sa o miroase intre picioare. El fuge acasa si vine in jumatate de ora tragand vecinu de “instrument”!



comentarii

ABONARE PRIN EMAIL

Delivered by FeedBurner