Cauta in blog

Un barbat la psiholog

Un barbat la psiholog:
-Domnule doctor am o mare problema. Seara cand vine nevasta mea acasa, este obosita si nu are nici un chef de sex. Sa fiu eu problema? Doctorul se gandeste indelungat si ii spune:
-Sa vina si ea ca sa-ti pot da un raspuns.
Vine nevasta a doua zi si incepe sa povesteasca:
-Pai sa vedeti cum sta treaba. Eu plec la servici cu taxiul, pentru ca sotul meu n-are timp sa ma plimbe cu masina. Odata ajunsa la destinatie, nu am bani sa platesc drumul, pentru ca nu imi da nici bani, sotul. Iar taximetristul imi spune "Ori imi dati bani sau...", si eu aleg "sau"
Ajung la servici si seful ma cearta pentru ca am intarziat si imi spune
"Ori te conciedez sau..." si eu aleg tot "sau". Iar seara iau taxiul si fac acelasi lucru. Normal ca nu mai pot face nimic si pentru el.
Doctorul:
-Ii spun sotului dumneavoastra sau...


comentarii

ABONARE PRIN EMAIL

Delivered by FeedBurner